I'm an individual and I feel how I feel when I feel it.

středa, března 30, 2016


Opět jsem začala sledovat seriál Girls. Když jsem ho viděla poprvé před pěti lety, zase tolik mi to nedalo. Moc jsem jim nerozuměla, natož těm problémům.
Samozřejmě, s přibývajícím věkem se v tom najdete. Logicky.
U třetí série jsem se musela zamyslet, Hannah zde řeší svou budoucnost, ale hlavně tu pracovní. Asi jste už mohli zjistit, že moje práce mi leží v krku a naše společné soužití se blíží ke konci. Ale abych se dostala k myšlence Hannah a teď budu parafrázovat a rozvedu její myšlenku: Všichni se necháváme unést těmi maličkostmi, které nám práce dává. A teď budu mluvit hlavně o problémech v té mé práci:

Peníze. Peníze, které stejně nepotřebujeme, které dost pravděpodobně utratíme za kraviny.
Necháme se pohltit dalšími lidmi, kteří mají stejný problém, ale neřeší ho.
Z 90% ta práce není kreativní, učenlivá, více než peníze a kariéru nám nedá. Je to to co chceme?

My přece potřebujeme něco, kde se každý den budeme vzdělávat, půjdeme dopředu jako samostatná osoba, ne číslo. Nebudeme nikomu dělat blbce, natož ho dělat samy ze sebe. Protože přiznejme si, každej raději uvidí, když se za blba prohlásíte vy samy, než aby vás vyhlásili.
Čím dál tím více si uvědomuji, čím více jsem šla v práci nahoru, s jakými lidmi se zde setkávám. Tyto lidi necestují, nevzdělávají se, neotevřou knížku, natož, aby se zajímali o další věci, než je ta daná práce. My přece nemáme žít pro práci, práce je tady pro nás! Ale je to pochopitelný, přijdu v pět domů a jsem v mém věku ráda, že jsem ráda a druhý den to samé. Každý měsíc: "Jé hele výplata, to je super!" A jedeme dál to naše kolečko.

Sama za sebe jsem šťastná, že jsem si toto uvědomila tak brzo, že jsem začala pracovat i se školou, abych měla možnost si uvědomit priority, dojít do tohoto stádia, kdy vidím, co mi vlastně taková práce pro velkou firmu dává a co mi bere. Dává mi peníze, které mě šťastnou neudělají a víc povinností, které mě připravily o vlasy.

"I'm planning on writing an article that exposes all my vulnerabilities to the entire internet."

Bohužel, toto je začarovaný kruh, ze kterého neni úniku. Ale ano je!
Vždycky se dá najít cesta a právě to rozhodnutí, které uděláte dneska, vás může vést na neskutečná místa, nejen životně, cestovatelsky, ale hlavně ve vás a vaší mysli. Protože to je ta jediná cennost, kterou si ponesete celý život. Zážitky, vzpomínky, vzdělání, knihy a zkušenosti. 
Nebudete to kabelka, auto, nový byt a ani žádný další člověk. Budete to jen vy.


You Might Also Like

0 komentářů

Thank you!

Like us on Facebook

GFC

Subscribe

.